Blogger Backgrounds

Thursday 16 February 2012

*runsing*

 entah kenapa aku rasa mcm takut sangat kehilangan
mungkin sebab aku pernah kehilangan seseorang paling berharga dalam hidup aku.
tadi,my sis call, perbualannya mula2 mcm ok,tapi bila masuk part anak buah aku,
farahana,hmm...buat aku sedikit runsing..
kata kak aku,die sakit..ya allah..
die sememangnya selalu sakit bg aku mcm ok sket tap kali ni macam teruk semacam aje..
kata kak aku,die kena guna mesin heartbeat @ mesin jantung. dr.cakap tak boleh bukak
mesin tu sebab takut jantung dia berhenti and takut tak perasan dia terhenti sendiri.
kalau jantung blh terhenti sendiri apa maknanya tu....
ya allah,selamatkan anak buah aku,..
mcm mana pun dia,teruk mana pun perangai dia,aku tetap sayangkan dia lebih dari semua.
sebab dia lah teman aku,musuh aku,marah mcm mana pun aku dgn dia,aku sayang dia sgt2...
ya allah,panjangkan lah usia dia,permudahkan jalan hidup dia..kerana terlalu muda utk menghadapi semua ini.
ya allah,kau berikanlah dia kekuatan untuk menempuh dugaan hidup ini ya allah.





bt kakak : mak cik syg kakak sgt2..terlalu sayang..semoga kakak cepat sihat,nak exam SPM kan tahun ni. :)

No comments:

Post a Comment